joi, 15 august 2013

Ce este iubirea?



Azi,dupa o lunga conversatie la telefon,mi-am pus intrebarea "Ce este iubirea?"
Cum iubim noi defapt?Iubim persoana,sau iubim ceea ce face ea?Ii iubim fizicul sau sufletul?Cum am putea caracteriza iubirea?Prin cuvinte sau prin fapte?
Asa ca,m-am gandit sa fac o mica caracterizare a (ceea ce cred eu) ca e o iubire adevarata.
Iubire e atunci cand imbratisezi persoana de langa tine si nu mai vri s-o lasi.
Iubire e atunci cand daruiesti o floare unui strain.
Iubire e atunci cand hranesti porumbeii,cand le vorbesti,si cand te bucuri ca sunt cu tine.
Iubire e atunci cand ii pregatesti o cina surpriza dupa o zi grea la munca.
Iubire e atunci cand ai impresia ca totul e perfect asa cum e,cu bune,cu rele.
Iubire e atunci cand te joci in parul lui(ei) si nu iti vine sa il(o) mai lasi.
Iubire e atunci cand pisica ta vine si toarce in bratele tale.
Iubire e atunci cand catelul tau sare pe tine si iti da o "imbratisare".
Iubire e atunci cand ii lasi pe copii sa sara pe tine, sa te traga de par si sa te ciupeasca.
Iubire e atunci cand uzi florile si vorbesti cu ele.
Iubire e atunci cand iti certi copilasul care s-a lovit la joaca deoarece ti-e frica sa nu se raneasca din nou.
Iubire e atunci cand iti pregatesti tie un ceai cald seara si o cada cu spuma si apa calda.
Iubire e atunci cand ai grija de cei din jurul tau.
Iubire e atunci cand ai grija de tine.
Iubire e atunci cand Dumnezeu iti trimite ingeri ca sa te vegheze.
Iubire e atunci cand Dumnezeu te vegheaza si te asculta zi si noapte.
Iubire e atunci cand iti ierti se cel mai mare dusman.
Iubire e atunci cand...iubesti.

Acum mult timp,am citit un fragment ce m-a impresionat foarte tare intr-o carte:
Asa cum un copilas te trage de par si te ciupeste pentru ca te iubeste,asa si Eu te ciupesc si te trag de par prin micile dificultati prin care treci,pentru ca asta e modul Meu de a-ti arata ca te iubesc.Adevarat iti spun ca Eu ii ciupesc doar pe cei ce-i iubesc si la sfarsit,ei vor vedea iubirea mea,chiar daca pe moment simt doar durerea ciupiturii.

Iubire e atunci cand il lasam pe cel de langa noi sa zboare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu